Stále populárnejším nástrojom online marketingu sa stávajú mikrostránky. Na Slovensku o tejto stratégií nie je až také povedomie ako v zahraničí. Táto stratégia prináša značné výsledky.

Mikrostránka propaguje Vaše produkty, služby a má úzke obsahové zameranie. Mikrostránka propaguje produkty, alebo služby pre ktoré nie je dostatočný priestor na Vašom korporátnom webe.

Prioritným cieľom mikrostránky je získavať kvalitné spätné odkazy, privádzať pravidelnú návštevnosť na Váš hlavný web a umiestniť sa vysoko vo vyhľadávačoch na konkrétne kľúčové slová.

Kľúčové vlastnosti mikrostránkymikro 2

  • Zacielenie na úzku cieľovú skupinu –Mikrostránkou  zacielite  pozornosť na špecifických zákazníkov.
  • Prevádzkovanie na samostatnej internetovej doméne - Názov produktu alebo služby je obsiahnutý priamo v názve domény  čo má väčšiu váhu pre vyhľadávače.
  • Ľahká administrácia – mikrostránka môže byť  doplnená o administračné rozhranie, ktoré je jednoduché pre používateľov.
  • Odlíšenie sa od Vašej konkurencie – Mikrostránka nie je rozšírenou stratégiou. Využívaním tejto stratégie sa odlíšite od Vašej konkurencie.

Ak je pre Vás optimalizácia pre vyhľadávače dôležitá a myslíte to vážne mikrostránka je pre Vás správne riešnie. Mikrostránkou si zabezpečíte pravidelnú návštevnosť, kvalitné spätné odkazy a získate priestor pre propagáciu Vašich výrobkov alebo služieb.

Ak máte konkrétne otázky neváhajte nás kontaktovať.